Oğlum 4.aylik oldu daha yeni. Ve bikac gündür hiç durmuyor yani uslu durup oynadigi saat gün içinde 3,4 saat flndir geri kalan saatler hep huysuz
Uykudan tam uyandığında emziriyorum yoksa emmiyor çığlık atiyo sürekli suratını elleriyle sıkıyomus gibi yapıp bagiriyo kıpkırmızı oluyo zorla uyuyo ne kucakta duruyo ne yatınca napcsm ben dışı mi kaşınıyor dedim dış kaşıyıcı aldım onunlada pek ilgilenmedi oyuncaklarını ağzına sokup isirmaya calisiyo sinirlenip bagiriyo tek başıma bakıyorum oğluma bı yardım edende yok sabahtan geceye kadar yalnızım eşim işte oluyo napicam bı çözümü yok mu ya