Bsradskran Bhrkerem bende biontec oldum emzirmeye devam ettim bi sıkıntı olmadı ancak ikinci doz henüz olmadım daha
elifineylulu Bhrkerem 2 doz biontech oldum eve gelir gelmez emzirdim kızımı bende sizin gibi kararsızdim doktor kararı bana bırakmıştı olacaksan da kesinlikle biontech ol koruyuculuğu daha yüksek emzirmeye de bir sıkıntısı olmadı şuana kadar dedi ve oldum tedbir benden Takdir Allah’tan tabiki
Merveenuur16 Biontech oldum 2.doz hemen emzirdim allaha çok şükür sıkıntı olmadı ve şuan eşim pozitif büyük ihtimalle bende ayakta geçiriyorum
Bhrkerem Merveenuur16 Bizim doktorumuz biontec olursan 24 saat emzirme dedi ama oğlum aşırı düşkün memeye sinovac düşünüyorum
Sosyolog_ İki dozuda emzirirken oldum hiçbir problem olmadı çok şükür doktorumda emzirme diye bir şey söylemedi (biontech oldum)
Mutlulugunadi_bahar Sağlık ocağında bebegimin aşıları için gittiğimde hemşireye sordum. Yapmasan daha iyi gibi konuştu ama 1 aylıkti kızım. Yarın tekrar soracağım. Emzirirken yaptirmakta istemiyorum aslında.
Bhrkerem Mutlulugunadi_bahar Bende kararszm oğlumun besin alerjisi de var aslında 13 aylık ama çok emiyo ortalıkta düzelecek gibi değil 😕
Mutlulugunadi_bahar Bhrkerem ne yazikki bitmiyor. Mutasyona uğradığı için de bitecek gibi değil. Takip eden bir çocuk doktorunuz varsa birde ona danışın isterseniz.