Sevdanurkesirr Kızlar 1 ay önce safra kesesi ameliyatı oldum safram alındı bu zamana kadar hiç biseyim yoktu ama bu sabah hafif bı ağrı başladı ara ara vurup geciyo acaba raflara uzanıyorum omu zarar veriyo aranızda böyle olan var mi
Efuli6161 Sevdanurkesirr hemen hemen aynı zamanda ameliyat olmuşuz..benimde dün başladı sağ sırtta ağrı hafif bir ağrı eskisi gibi değil ama neden oluyo acaba ya
Sevdanurkesirr Efuli6161 ağrıların yok şükür sadece arada bı zorlarsam hafif vuruyo geciyo yumurta dokunuyor yiyemiyorum zaten tiksindim fazlada yemiyorum onun dışında şikayetim yok şükür
Efuli6161 Sevdanurkesirr gittim karaciper değerlerim hepsi normal geçti benimde ağrım ama ar ara sızlıyo anlamıyorum kardeşim de doktor diyo ordaki ainirler sızlama yapar bide karaciğerim büyümüş ondan olabilir diyo..bana doktor yasaklı gıda vermeşd her şeyi ye dedi yumurta da dokunmuyo korkarak yiyodum ama..lqkin müthiş bir mide ağrısı başladı kaç gün geçmedi bende mecbur mide koruyucuya başladım anca hafifledi..safraya çok gereksiz bir organ gibi davranıyolar ama değil eksikliği hissediliyor malesef..
Sevdanurkesirr Efuli6161 evet benim de arada midem ağrıyor ama öyle çok aşırı değil yumurtadan zaten tiksindim yiyemiyorum genede kontrole gidicem bakalım benimde safra kesemin orası arada bı zonkluyo
Efuli6161 Sevdanurkesirr olduk ameliyat ama yine kurtulamadık ağrıdan,sinirlerim bozuluyo bazen asla bir daha sağlıklı olamayacağım gibi geliyo artık😖
Sevdanurkesirr Efuli6161 evet bende bazen bunaliyorum bekarken hastane yolu fazla bilmezdim şimdi ise sürekli sağlıkla ilgili bişey çıkıyor