Evet arkadaşlar bebeğimin süte mi yoksa üstteki laktoza mi alerjisi olduğunu nasıl anlayabilirim.? Nerdeyse 1 aydır diyetteyim süt ürünleri tamamen çıktı hayatımdan, deneme amaçlı keçi sütü aldım ve bebeğim buna tepki vermedi. Doktorumuzun verdiği damlada sutteki laktaz enzimini parçalamak içinmis. Şimdi aklımdaki soru laktozsuz süt içsem alerjik reaksiyon oluşur mu? Deneyen yada bu konuda tecrubelenmis anneler var mı?