Ben hayatımda kendi cilt yapım kadar kötü bit cilt görmedim:(( Arkadaşlar bir ay önce doğum yaptım ama sanki görseniz 5 çocuk doğurmuş gibiyim. Karın, göğüs, bel, iç bacak, dış bacak, baldır komple çatladım. Ama çatlaklarda az buz değil yani derin derin kırmızı lekeler görseniz içiniz ürperir. Ben çok açık derecede beyaz teyaz tenliyim bundan sonra denize bile gidebileceğimi sanmıyorum eskiden etekli mayo giyip olan ufak tefek çatlaklarımı kapatıyodum ama artık kapatılcak bi gibi değil komple derimi değişmem lazım :( moralim çok bozuk napıcam nasıl geçircem? Doğuma kadar zeytinyağı sürdüm olmadı engelleyemedim…