Merhaba, bende grip geçirdim kesilmişti humana çayını aldım çörek otu, dere otu komposto lar deniyorum belki size de faydası dokunur deneyin isterseniz.doktora sormadan mama sakın başlamayın, etrafımızda malum çok konuşan oluyor. Neler yaşadım ben bilirim. 🙏 Bol sütlü günler bebislerimize 😘