Arkadaşlarlar merhaba kızım 2 bucuk aylık cok feci ağlamaları var dün acile gittik lavman yapıldı. Doktorumuz bize bebelac nutrikonfor kullanmamizi soyledi cok zor buluyoruz suanda sma laktozsuz mama alın kullanin dedi .Laktozsuz gaz yapmayan mi oluyor .Kullanan varmi lutfen yardım 🥺🙇♀️