arzuublm merhaba , başka mamalar deneyin isterseniz. Biberon da aynı şekilde. aptamil kullanıyorum , ilk günden sevmişti zaten bebeğim. Ama biberonun her türlüsünü kullandım. Hem istemedi hemde gaz yaptı. En son Philips avent anti kolik biberondan aldım. Şimdi onu da sevdi. Gaz da yapmıyor ☺️