Kizlar selam, ilk 1 ay prima pure kullandim cok guzel memnundum ama asiri pahali oluyor diye 2 numaraya gectigimde prima premium aldim. Suanda da memnun sayilirim birkac kez sirtina kadar kakasi cikti ama kullanmaya devam edicem. Sorum su ki siz kac saatte bir degistiriyorsunuz? Gece ve gunduz olarak.. bebegim 40 gunluk buarada.. birde altini acarken dogdugundan beri cok agliyor kucagimiza alinca susuyor, yatmayi sevmiyor sanirim. Ve birde uykudan uyaninca ac oldugu icin cok bagiriyor. Tam bi kabus alt degistirmek. Siz nasil ne zaman degistiriyorsunuz ben mi yanlis bisey yapiyorum? Bebek uyaninca once biraz beslenip sonra mi bez degistirilir?
Ben bu sekilde yapiyorum alti kirli de olsa cok agladigi icin mecbur biraz emzirip oyle degistireyim diyorum bazen de meme de uyuyakaliyor altini acsam uyaniyor napicam sasirdim. Buarada mama veriyordum ilk zamanlar mama verdigimde hic sesi cikmiyor tabi uyusmus gibi kaliyordu alt degisirken, sadece anne sutu verdigimde ise hep mizmiz..
Suan mamayi biraktik tamamen anne sutu ile devam. Doymuyor diyecekler icin cisli bez sayisi ve kilo alimi da normal. Doktor biraktirdi ztn mamayi.. ben mi yanlis yapiyorum bu alt degistirme isini bilmiyorum?
Pisigi de yok.