Biz infulanzayi korona çıkmadan iki ay önce atlatmistik ,çok ağır geçirmişti oğlum bir hafta ateşlendi durdu
develt hastanesi anlamadıı ateş düşürücü yazıp yazıp gönderdi, özel hastaneye götürdük artık orda testle ortaya çıkmıştı, infulanza yanlış bilmiyorsam domuz gribi galiba , nette öyle araştırmıştım osira şu ara o mu yaygnlasmis yine , geçen ay çocuklarla ben çok kötü hastalandim o muydu acaba