Ya bebeğim 2 ay 20 günlük bir hafta öncesine kdr gece iki kere kalkar sabah 7 ye kdr uyurdu. Şimdi gece 2 den sonra her saat başı kalkıyor emip uyuyor 6 dan sonra da uyumuyo. Niye böyle oldu birden. Göğsümde ki sütte azaldı gibi atletlerim ıslanmıyor artık gece sadece anne sütü veriyorum ama gündüzleri üç dört defa her emzirmemden sonra mama veriyorum. Bu değişiklikler normal mi neden böyle oldu sizce ne güzel gidiyordu gecelerimiz. Gündüzleri zaten çok kısa uyuyor hep kucak istiyor. 2 aylık bebeler sizinki nasıllar