Birkizbirerkekannesiyim Gecen ay kizim ust azi disleri cikarirken ateslendi 2gun ,simdide sanirim alt azi disleri cikiyor yine ateslendi,keske disi cikarsada ateslenen ben olsam.😞Sizlerin bebisleri nasil gecirdi azi donemin?