neden bir yazı okurken yada yorum yazarken reklam giriyor ! ben bunu bize yapılmıs saygsıızlık görüyorum küçük bir örnek de vereyım ben şimdi diyelim kitap okuyorum biri ordan beni konustırmaya calısıyor dikkatımı dagıtıyor yada bırsey yazıyorum birisi kolumu cekıyor ben bu şekilde yorumluyrm bu saygısızlıgı!