Arkadaşlar size dün yaşadığım bir olayı anlatacam ama lütfen yargılamayın beni. Dün 1 ay 3 günlük bebeğimin burnu tıkalıydı ve aşırı rahatsızdı uyuyamıyordu. Bende internetten baktım ılık tuzlu suyu enjektörle sıkıp burnunu temizledi. Aynısını bende yaptım ama diğer burnundan çıktı ama çocuğum nefessiz kaldı morardı nefes alamadı 2 3 dk nefes alması için uğraştık sonunda parmak attım bogazına öylelikle açıldı. İlk bebeğim ve cahilim siz nasıl yapıyorsunuz eczaneden burun temizleme sıvısı var biliyorum ama köyde oturduğun için burada eczaneler gece açık olmuyor.