Esra4423 Klima isitmiyo onceden sıcak ufluyodu simdi ılik ufluyo evim ısınmıyo üşüyoruz iki hafta falan oluyo kurdurali yanliklikla bi tusuna bastım uğraştım sicaklik ayarini yapiyorum derecesinide ayarladim fan ayarinimi yapamadim nedense fanda kapanmiyo https://s.amsu.ng/4BNz5YhALoxN Kumandada boyle gosteriyo ayar
1ana_2evlat Esra4423 Eşim klima teknisyeni gosterdim kumandayı bir problem yok kumanda ayarında onunla değil alakasi
Birkizbirerkekannesiyim Esra4423 ayni durumdayiz ya komsum Gece gunduz killaniyor,Ben beceremiyorum,soguklu sicakli hava ufluyor