Oglumunannesiyim Kızlar dün aşı oldum gece vücudum ağrımaya basladi kemiklerim ağrıyo üşüme tuttu gece sizde böyle bişey oldu mu 2.doz bu arada
Pcoslubiranne Oglumunannesiyim belden altim cok agrimisti benimde 1 gün surdu.Annemi de frna tutmustu doktor asidan dmisti.
Meraklianneyiz Oglumunannesiyim bende 2.dozdan sonra böyle oldum 2 gün sürdü titreme bir gece tuttu ama ateşim çıktı hemen parol aldım koltuk altıma ıslak bez koydum çok kısa sürede düştü ateşim titriyorsanız ateşiniz vardır muhtemelen ölçtünüz mü