Bebeğim dün 4 aylik oldu. 3 haftasi oncesine kadar gunduzleri hic uyumuyordu. Ancak memede uyuyordu. Baktim bas edemiyorum ayagimda sallayarak uyutmaya basladim. Gunduz uykularini duzene sokmaya calisiyorum gunduz 3 uyku yapiyor sabah 1.5. Saat ogleyin 1 saat 4 5 gibi de yarim saat seklinde. Aksam da en gec 8 de uyutuyorum. Fakat cok sık uyanıyor. Gece 3 ten sonra 15 dk yarim saatte bir uyaniyor. Gece sık uyanmasinin sebebi gunduzlerin duzenli olmamasi diyor uyku egitimcileri o yuzden gunduz uykularini duzene sokmaya calisiyorum. Duzene girdi gibi ama neden hala gece sık uyaniyor olabilir?