Arkadaşlar herkese merhaba. Oğlum 12 Kasım’da 4 aylık olacak. 5 gündür kakasını yapmıyordu. Yarım fitil verdim 4 cc kadar zeytib yağı içirdim, karnina yagla masaj yapip sicak bez koydum çok az civik kivamda kaka yapabildi ama cok azdı. Bugün 6. Günde yine yapmadı. Sadece anne sütü alıyor emmesi iyi. Mutlu görünüyor sadece bu gece ikindigini gördüm. Ne yapmalıyım yardım eder misiniz?