Elemim Arkadaşlar burnu akıyor öksürüyr bogazı doldrmş snki gece sürekli uyanıyr ağlıyor ne ypmm lazm bir fikir vrn ltfen
yigitinanneesii Elemim bizimde öyleydi bronşit başlangıcı vardı canım doktora bi götür bence geçmiş olsun
Burculiceee Elemim doktor ilaç vermiyor çok ileri bir evrede değilse kaç gündür böyle takip edin burnunu açın serum fizyolojik ve şırıngayla daha sağlıklı sonuç alırsınız geçmiş olsun yinede doktora götürün ciğerlerine inmesin