ak1905 böyle düşünme asla yetersin, Allah yardımcın olur, iki çocuk mutlaka zordur ama geçecek öyle düşün. Şu yönden bak olaya. Şu an senin gibi bende uyumuyorum, bebeğim 1 buçuktan beri ayağımda onu uyutmaya çalışıyorum ve burada eminim aynı durumda olan bir çok insan vardır. Tek sen değilsin yani genel anlamda ne yazık ki bütün anneler bir döneme kadar bu sıkıntıyı çekiyor. Allah canlarına sağlık versin. Geri kalan her şey hallolur. Biz anneyiz, bitmeyiz, tükenmeyiz ❤