Gece gece sinirlerim bozuldu resmen hayır anlamıyorum ben mi beceremiyorum kullanım kılavuzum yok annemden aldım makinemi annemde hep dolap kuruluğu yapıyordu bende onu yapıyordum öyle dedi diye iyi tamam hoşta 3.5 saat mi ne çalışıyor kurutması için bugün değişiklik yapıyım dedim ekonomik kuruluğa attım 22.30 da çalıştırdım makineyi az önce bitmediği halde ben kapattım ekonomik diye kısa sürer sanarken 5 saate çalıştı gel gelelim kıyafetler hayla ıslak 60 dakikaya atıyorum gene ilk atmışım gibi ıslak oluyor çamaşırlarım dolap kuruluğu evet giyilecek derece kurutuyor ama 3.5 saat elektiriğim her ay 250 geliyor kullanmasam olmaz 2 bebeğim var açık balkonum yok tamamen kapalı cam açsam zemin katındayım sürekli kedi girp uyuyor uyusun sıcacık buluyor ama bir gün saksımı kırıyor bir gün balkondaki koltuğumu tırmalayıp yırtıyor e mecbur cam kapıyorum bu sefer de dışarıda 3günde anca kuruyor çamaşırlarım resmen yetişemiyorum aranızda anlayıpta bana akıl verecek hanımlar varmı cidden bendemi sorun var diye düşünüyorum bu makine nasıl çalışıyor uzun olduysa kusura bakmayın
bu arada makinem beko D72KT programlarıda bunlar hangisinde çalıştırmam gerekiyor🙄😂
