Sutmuhendisi QueenMommm fazla alıyordur gaz vardır ne kadar kusuyor bir de. Reflü de olabilir azcık kusarda sorun yok tabii
SEDANURRRR QueenMommm yedikten sonra yatırma hemen gazını al gazla birlikte yediği geliyor olabilir veya reflü olabilir
Sutmuhendisi QueenMommm Şimdi emmeyi bilmiyor ya araya hava alıyordur çıkarırken o da çıkar tazyikli geliyorsa süt az yaslanmak gerek ama böyle sık sık kusmayın emzirme sonrası kusarsa sorun yok yine de doktorunuza aylık kontrolünde sorun
esiladerininannesi aynı problem bizdede olmuştu tazzikli geldiği için demişti doktorum bide bizde reflü var şimdi gazını alıp yatar pozisyonda bekletiyorum baya baya azaldı