İyi geceler bebeğime üç gün önce bronşit teşhisi konuldu hava ve antibiyotik başladık bugün son iğneyi vurulduk en son dün doktora gittik kan tahlilimiz çıktı doktor havayı yarında kullan bırak dedi bu akşam bebeğimin burnunu ne kadar temizlerken temizleyeyim hiriltisi geçmedi ve şuan uyuttum çok hızlı nefes alıp veriyor ilk defa böyle oluyor endişe ettim uyuyamıyorum sizinde bebekleriniz böyle oluyor mu bu arada bebeğim 2 aylık