Seyma0 Kızlar bebeğimden kan alınmasından çok korkuyorum panik atak bi anneyim kedime iğne yapılırken bayılmıştım üzüntüden . Kızımı aşıya götürürken bile dayanamıyorum asla ben tutmuyorum aşı olurken doktorumuz kan idrar bakıcaz dedi 6 aydan sonra bütün bebeklere bakıyoruz dedi o kadar kötü şeyler duydum ki bebeklerden kan almak çok zormuş damarını bulamadıkları için acaba nasıl dayanacağım ben bişeyler söyleyin Ya yanına girmesem dışarda deli olurum sesini duyunca yanına girsem elli kere iğneyi sokar çıkartırlar çok canını yakarlarsa dayanamam hemşireyle tartışmak istemiyorum fikirlerinize ihtiyacım var 🤦🏻♀️
nneslihan Seyma0 bence kötü şeylere kulaklarınızı tıkayın. Her bebek bir değil. 2 kere detaylı kan verdik 9. Ve 15. Ayda 4 tüp kan alındı hiçte talihsiz bir olay yaşamadık
Deletedmom5284 Valla kızım doğduğundan beri bir sürü sağlık sorunu yaşıyor, elhamdülillah bugünüme yinede isyan etmem ne hastalıklar var Allah korusun, ama soğukkanlıyım artık ne yapayım alışıyosun
tugbahy6 Neden kötüyü düşünüyorsun tek seferde alacaklar belki sen böyle yaparsan bebek hisseder daha çok korkar bir şey yok düşünmemeye çalış olumlu düşün
Seyma0 nneslihan O kadar kötü şeyler anlattılar ki kan alırken en az 30 kere iğneyi doktular çıkardılar ağlama krizine girip bebek bayıldı işte bileğine baskı uygularken bileği kırıldı falan panik atak olduğum için endişeleniyorum
nneslihan Seyma0 ay yok artık 🤯 ben hiç duymadım böyle şeyler, Dediğim gibi her bebek, her hemşire aynı değil. 27 günlüktü Ameliyat oldu bir kaç tetkik istedi doktoru o günde problem yaşamadık. Evet ağlıyorlar benim kızımda çok ağladı ama sonrasında sakinleşti yani