fn2827 @Yasoolin Yasoolin ayyy hadi inşallah.büyük kızımın gelişimi çok hızlı olmuştu 5 aylıkken emekleyip 9 aylıkken yürümüştü herşeyin çok çabuk farkına vardı.şimdiki ufaklık biraz geç farkına varıcak demekki. çok