Kızlar 1 yaşına giricek oğlum var ve ağustos ayında diğer oğlumu kucağıma alıcam hayırlısıyla. Oğlum çok hareketlendi durmuyor kalkmak istiyor hep peşinde olmam gerekiyor önceden yaparım ikisinede bakarım diyordum ama oğlum böyle hareketlenip mızmızlanmya başlayınca korkmaya başladım ikisinede nasıl yeticem diye yurt dışında yaşıyorum annem türkiyede eşimin annesi burda ama oda çalışıyor haftada 2 gün evde sadece. yaşı birbirine yakın evladı olan anneler tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim