Hazal07 benim 7 aylık bi bebeğim var zaten bu kazaya kurban gitti ben tek başıma ikisine nası bakayım eşimle ortak kararımız ama almıyorlar özel hastaneyi aradık devletten doktor onayı gerekiyormus napcam bilmiyorum kafam o kadar allak bullak olmuş ki sağlık ocağında ki doktora sordum devlet bebekte bi problem olmadığı sürece almıyor diyor