Hanımlar merhaba hayırlı geceler. Kızım iki gecedir kusuyor ama işin ilginç tarafı gündüz çok iyi hiç bir problem yok yemesinde içmesinde, amma velakin gece olunca bir kusma geliyor anlayamadık. Ha bu arada bizim kendi yatağımıza yattı uyudu dün gece kusma falan kalmadı ama kendi beşiğine yatınca çocuk önce sayıklıyor sonra ııı falan diye sesler çıkardıktan sonra kusmaya başlıyor. Bugün akşam biraz da ateşlendi, ama calpol verince şükür hemen geçti. Ama şimdi yine bi önden 2 3 öhö öhö sonra kusmaya başlıyor. Gündüz ne yediyse hepsi çıkıyor. Bu neden olabilir acaba bilgisi olan annelerim lütfen yazsın elim ayağım birbirine dolandı. Ne yapabilirim önerilere açığım . Kızım 2 yaş 1 aylık ilk defa böyle bişey yaşadım.