lilbabymom Kızlar selam, Adana veya Osmaniye’de gerçekten memnun olduğunuz iyi,, ilgili bir çocuk doktoru var mı? Ben Adanada da Osmaniye’de de götürdüm fakat memnun değilim, pek iyi ilgilenmiyorlar. Artık düzgün bir doktor bulup onunla devam etmek istiyorum
Lulemom lilbabymom acıbademde gizem samlı var. Efsane bi doktor. Ama dışardan muayene 500₺ biraz pahalı. Sağlık sigortası varsa sigorta karşılıyor. Bide çifte minarenin orda selda bozkurt var. Oda çok iyidir. Muayenesi en son 350₺ di
japonunannesi lilbabymom bende doktor arayışındayım normalde vardı İskenderun a gitti doktorsuz kaldık
Demet1403 lilbabymom adana da Cemal İncedere özel kliniği var muhteşem bi doktor çok bilgili muayene ücreti bi tık fazla ama değer 300₺ muayene ücreti
lilbabymom Lulemom bende Adanada Bülent samlıya gidiyordum 😂 gizem Samlının eşi. Bülent hocadan doktorluğu konusunda memnunum ama muayene çok çok kısa sürüyor içime pek sinmiyor o yüzden
lilbabymom japonunannesi gerçekten sıkıntı. İyi bir doktor bulmak da zor, bir şeyini beğensen başka bir yönden mutlaka bir şey çıkıyor
Lulemom lilbabymom öyle mi 😄 gizem samlı bizim doğumdan doktorumuzdu. 3 kere ona gittik kontrol için. Uzun uzun anlatıyo. Yarım saat kalıyorduk içerde. Tamamlayıcı sağlık sigortasını kabul etmedikleri için ücreti pahalı geldi. 😄
ilkhoneyy Demet1403 3_4 yıl önce Medline da çalışırken yeğenimi götürdüm 1 defa gittim ama çok memnun kalmıştık 👍