Gizoooo 112cansu ben kullanıyorum. İnek sütlü mamalar çok fazla gaz sancısı yaptığı için kullanıyorum
pozmen 112cansu ben kullandım 2 ay . En kaliteli gaz yapmayan ve bebeği kof gibi şişirmeyen mama. Sağlıklı kilo alımına destek oluyor . Ama siz olabildiğince anne sütü içirin mamaya istinaden .