İyi geceler arkadaşlar ücretsiz iznim 1ay sonra bitiyor ve kızım 7aylık gurbette yaşıyoruz eşimin ve benim ailelerimiz uzakta kızıma bakıcı bakicak çok üzülüyorum içim sızlıyor bana hala çok muhtaç çok korkuyorum tedirginim bu durumu nasıl aşabilirim ne yapmalıyım deneyimli anneler varmı öneriniz 😐