Betbey kesinlikle kabin boy alın. 6 aya kadar pusetle sonrasında pusetsiz kullanırsınız bebeğim 7 aylık hala pusetle kullanıyorum. Küçük hafif her yere sığıyor TEk elle bile aç kapa. Puset olmasa Bİle tam yatar kullanılıyor bana göre tek eksisi tek yönlü olması. Puset olunca sorun yok bebek size dönük ama olmayınca sıkıntı. Ama küçük rahat araba istiyorsak buna katlanmak gerek. Benim ki sunny baby viper. Ama diğer markalarda da güzel modeller var. Kabin boy olarak