Yesillimon Evet kızlar tam emin olmamakla birlikte ikinciyi de yapayım aradan çıksın diyorum. Oğlum şubatta 3 yaşına girecek ideal yaş mı sizce tecrübeli annler diyin hele yoksa biraz daha mi bekliyim😀yaşım 30 daha fazla da yaşım geçsin istemiyorum.
Balkizlarim Yesillimon Bana soracak olursanız ideal benim büyük ve ortanca arasında 2 yaş var tam ikiz gibi ❤️💪🤗
Elifffinnn10 Yesillimon 30 yastan sonra bebek bakımı ayri bi zorlaşiyordur ben 28 yaşındayım suan bile cok zorlanıyorum bence de yapın aradan çıksın 😀
Splash-Splash-Love Yesillimon Bence iyi 👍🏻 Kendini ifade etmekte zorlanmıyorsa, tuvalete de alıştıysa neden olmasın ?
Yesillimon Balkizlarim Ay bir sana bir de @Deletedmom4444 ya çok imreniyorum maşallah bende hiç cesaret yok kaldirabilirmiyim bilmiyorum iki çocuk çok zor olmaz heralde ya 😀
Zehraisa Balkizlarim Allah bagislasin.2ci cocuga kaç ayylikken hamile kaldiniz?Oğlum 20 aylık 2yasindan sonra düşünüyorum bende.beraber buyusunler diye😀
Yesillimon Ogullarinaasikanne O mevzuyu bir türlü aşamadık çok inatçı anladigi ve söylediği halde bir süre sonra tuvalete gitmekten sıkılıyor istemiyor tekrar başlayacağım bakalim inşallah bu sefer aşariz bu durumu 😒
Yesillimon Elifffinnn10 Gerçekten öyle bir yastan sonra insanin kafasi kaldırmıyor ama kardeşsiz de kalsin istemiyorum eninde sonunda yapacam ikinciyi dedim yazayım cesaret alayim dedim😁
Balkizlarim Yesillimon Estağfurullah canım çok teşekkür ediyorum bence kendinizi şartlandırmayin ve güvenin herşeyin bir zorluğu var ama sonra meyvesini yiyorsunuz ileride pişman olmamak için bir deneyin rabbim kolaylığını veriyor 🦋😍 Bana aham Şaham zorluk yaratmadı tabi herkesin yaşam tarzı koşulları farklı ama siz başarırsınız bir ilk önce bunu kendinize diyin 🌼
Ogullarinaasikanne Yesillimon canim benim oğlum 1.5 sene kabiz oldu bu tuvalet egitiminde. İsinize karismak gibi olmasin ama bu sorunu asmadan bebegin dusunmeyin derim yoksa cok fazlaca yipranirsiniz. İkisinin arasi 4.5 yas o bile beni zorlamisti yalan yok inanin
barbarosunannesi Yesillimon seneye ben de düşünüyorum üç yaşını doldurunca dediğiniz gibi yaş geçiyor
Splash-Splash-Love Yesillimon Anladım ben de tuvalete daha alıştırmadım şu an hamileyim. Yaza alıştırmayı düşünüyorum bebeğim 3 4 aylıkken falan. Ama çok zorlanırım gibi daha erken alıştırsaydım daha iyi olurdu tabi ama 😂 Benim oğlan yaptıktan sonra söylüyor önce değil. 🤣
Yesillimon Ogullarinaasikanne Doğrudur cnm tuvalete eğitimi en zor kismi bence üstüne gitmiyorum stikerslar mi dersin oyuncakları banyoya taşımak mi dersin suyla oynamasına izin vermek mi dersin herşeyi yapıyorum ilk başlarda hevesli oluyor sonra sıkılıyor gitmek istemiyor valla nasil yapacam bilmiyorum 😟
Ogullarinaasikanne Yesillimon ara ara deneyin 3 ayda 1 kez falan ama zorlamayin canim. Emin olun kendi tamamen hazir hissedince bir anda yapmaya başlayacak 🥰
Yesillimon Ogullarinaasikanne Hic zorlamiyorum zaten daha cok inat eder diye İnşallah o günleri görürüm 😀