Zeydeymen Kızlar 2019 da normal doğum yaptım korse de taktım ama göbeğim var ve ne yapabilirim spor yapmak hiç bana göre değil ama yapmak istiyorum
Anneyim3 Zeydeymen valla bende korse takıyorum 46 gun önce dogum yaptım birde dun gittim spora yazıldım salı başlıcam inşallah birde tabi yediklerimi dikkat etcez ki anca 🤦♀️😄
Snowglobe Zeydeymen kaç kilosunuz peki. Kşlonuz ideal ama sadece göbek mi var. Ya hani 1 sene sonra falan eski halimize dönüyorduk. Yalan mı bunlar., 😂
Zeydeymen Anneyim3 korseyele yapışık ikiz gibi olduk artık😀 spora gitme gibi bi imkanım yok evde kendi çabalarımla halletmeye çalışacağım size de başarılar dilerim😀😀
Zeydeymen Snowglobe 65 kiloyun 1.63 boy çok kilom yok ama göbeğim var beni rahatsız ediyor artık🙄amaaan nerede o eaki halimizden eser yok şimdiiii🤣
Snowglobe Zeydeymen göbek olmasa daha özgüven gelecek aslında. İnsan doğurdum ama çıtır kaldım demek istiyo. 😂
Fahriyeates Hele ben ne yapayım bacaklar çöp kaldı göbek fırladı gidiyor tempolu yürüyüsler sadece bacaklarıma yaradı aldığım bütün kıyafetleri alttan daraltyrm çünkü göbeğim hicbiryere sığmıyor 😭
Fahriyeates Uzun süre mekik denedim ama dahada sertleştirdi göbeğimi gören aaa kız yine mi hamilesin diyor kendimi paraliyorum zamana yaymak ve dikkat etmekten başka çaresi yok biraz genetik birazda yeme alışkanlığı yüzünden böyleyiz galiba
Zeydeymen Fahriyeates yağı eritmek lazım aslında evet yediklerimiz çok önemli de ben onu beceremiyorum işte