heyymomm doğum yapalı 5 gün sonra 9 ay oluyor ve ben hala adet olmadım. hemen olamamak normal diye biliyorum ama bu kadarı da fazla değil mi ya? benim gibi aşırı geç olanlar var mı aranızda? olmaması hem güzel hem kötü 😬
Sudemurat heyymomm ben doğumdan sonra 3 ay kanamam kesilmedi doğumda doktor hatasından dolayı. Sonra tedavi oldum. O kanamalar komple bitti aradan 3 hafta sonra adet oldum. Eskiden nasılsa aynı öyle geldi. Doktor 5 aya kadar normal demişti
Buse62 heyymomm bende 9 ay 22 gün sonra olmuştum 1 seneye kadar normal diyolar emzirdigimiz için birazda hormonlardan