dominantteyze Kızlar teflon kek kalıbım yağlayıp şekerledm olmadı unladım onlamadı ne yapabilirim yapışmaması için
FiltreKahve dominantteyze ben yağlıyorum sonra üstüne un serpiyorum her yerine gelecek şekilde fazlasını alıyorum yapışmıyor ama başka çözüm bilmiyorum
Tazeanneg dominantteyze unlayip fırında ısıtmayı denediniz mi bide hemen sıcakken çıkarmayın kalıptan biraz soğusun
Ayssss1 dominantteyze ilk zamanlar yaglayp unluyordum korkudan yapışır diye çünkü bir kaç defa basıma geldi megersem kıvamını tutturamıyormuşum şimdi çok az yaglıyorum yapışmıyor kalıptan kalıba da değişir belki kalıpta sıkıntı vardır
Ogullarinaasikanne dominantteyze margarinle yagliyorum asla yapismiyor canim 1 kez kekimi cıvık yapmisim o zaman hamur kalip yapismisti kivamdan kaliptan eminseniz margarinle heryerini güzelce yağlayın çıkar
[silindi] dominantteyze Bir kaba soğuk su koyup kek kalıbınızı içine oturturun soğumasını bekleyin iyice, sonra çıkarın. Parçalanmadan rahat bir şekilde çıkıcaktır.
Mom4565 dominantteyze pişince fırından hemen cikartmayin ve çıkardıktan yarım saat sonra kalıbı dönderin altına soğuk su da koyabilirsiniz kalıbın keki çıkartmadan
Ahsenkartal43 Margarinle yagliyorum fırından çıkınca ters çevirip üstüne ıslak bir bez bırakıyorum hemen çıkıyor kalıptan