Mervexxx doktorum bebeğim doğduğundan beri su vermemi söylüyor ben ilk doğduğunda çay kaşığıyla veriyordum sonra biberonla vermeye başladım.ne iştahı kapandı ne de sağlığı bozuldu. Doktor seçimimi yaparken dikkat ettiğim bir konuydu bu su içirme diyen bir doktora güvenemezdim aklım mantığım almıyor çünkü vermemeyi 😬