ilayda94 ayshoo baby plus aldım çok memnunum çok lezzetli ve sert oluyor bir kaşık yoğurtla mayaladım ilk yaptığımın içine probiyotik de koydum. Sonrakileri yaptığım yoğurtla mayaladım
Alpbeybi ayshoo tefal kullanıyorum. Günlük sütle yapıyorum, maya olarak activia ya da toz yoğurt mayalarından kullanıyorum
annesioglusu3 ayshoo ben kullaniyorum çok memnunum. İçim günlük süt yada bimin kendi günlük sütünü kullanıyorum. Activia yoğurt ile mayaliyorum 8 saatte mayaliyor bir kaç saat buzdolabında bekleyince taş gibi yoğurt oluyor🙃
ilayda94 ayshoo günlük süt cam şişede en güzel yoğurt içim markayla oldu ilk yoğurdu hazır yoğurtla mayaladım diğerlerini yaptığım yoğurtla mayaladım. Ben soğuk sütle yapıp 9 saat bekletiyorum sütün ısınmasını bekleyemiyorum.
ayshoo Alpbeybi günlük sütü kaynatıyor musunuz sürekli maya almak gerekiyor mu mayaladıgımız yogurttanda kullanabilir miyiz??
ilayda94 ayshoo sütten süte değişiyor en güzeli içim sütle oldu kaşık kaşık yoğurt yedik hepimiz evde