MiDo Sizin 2 aylık bebeklerinizin uykusu ve gece emmesi nasıl ? Çok uyuduğu zaman telaşlanıyorum . Az uyuduğu zaman neden uyumuyor diyorum sizlerde de öyle mi ? 🤧
Bahar2622 MiDo bizdede durumlar ayni, yavrum uyusa cok mu uyudu neden cok uyudu diyorum uyumasa uyumadi neden uyumadi diyorum 🙈 su sıralar gündüz uykulari hep az az , gecede emsin diye zorla uyandırmaya çalışıyorum
MiDo Dideemmsss yaaaa gündüzleri falan uyumuyor kucağımdan inmiyor bazende böyle halsiz gbi oluyor sürekli mayışma modunda olunca telaşlanıyorum acaba hasta mı bi sorun mu var diye . Ateşini ölçüyoru normal çıkıyor
MiDo Dimitrina_kovaceva sanırım dönemsel bişey eğer bağırsak gazını rahat çıkarıyorlarsa uyuyorlar bence .