Merhabalar..
Bebegim tam 15 aylik. 1.5 aydırda düse kalka yürüyor hatta bazen sürekli düsüyor kosmak istiyor daha yeni yürüyor zaten, bazen az.
Bacak alt kısminda nokta nokta morluklar var hep bazende üst kisimda oluyor.
Kucakta falan ani haraket yapinca, yada aniden bi yere uzaninca düserken falan bilmeden kolunu mu sıkıyorum nedir üst koluda morarmis simdi.
Aslinda cok dusüyo düsmektendir diyorum babasi da hassas gecen bi cimdik attim şakayla karısık az sıktım farkındayim, ama kolu mosmor oldu lacivert sarı renkler aldı 2 hafta gecmedi.Ona cekmistir diyorum dokunsan kızarıyo bu kızda ben öyle degilim mesela..😒 Sizin bebeler ne durumda yeni yürüyenler özellikle sarısın cok beyaz tenli olanlar..
Ahh Analıkk..