Aselbusraa Dün sınava girdiim ve geçtim sıra direksiyondaa inş ondan da geçerim…sınava girecek annelerim korkmayın kendinze inanın
ilkbahar Aselbusraa ben korkmuyorum çünkü 2017de ehliyetimi almıştım 😄 sürücü adayı arkadaşlara başarılar
Danerys Aselbusraa ben sınavı geçtim. Direksiyonda kaldım. İmamhatip müdürü vardı. Kadınlar arabaya binmemeli yaa falan diyip bıraktı şerefsiz 😂
feratlarkupeklergiremez Danerys ben hocaları lafa tuttum öğretmen maaşları vs sinyali açık bırakmışım görmediler bile gevezeler ilkinde geçmiştim 😂
ilkbahar Danerys neden binmemeli ki ya 😵 bana da hız yaptım diye kızmıştı hocalar ama manevraları doğru yaptım diye geçirmişlerdi 😄
aykoz_ feratlarkupeklergiremez sinyali açık bırakmak da mı kalma sebebi. Sinyal vermeyi unutmayalım derken of of
aykoz_ Ben direksiyonun 3. Dersinden sesleniyorum : keşke otomatiğe yazılsaydım. 3 pedallı araba kullanmak hem zor hem cağ dışı. Evi bile robotlar süpürüyo. İnşallah alısırım;/