Hasta oldu antibiyotik iğne kullandık öksürük falan derken neredeyse hiç emmedi her şekilde denedim agzına sokamadım biberonda almadı şırıngayla zorla besledim sırf midesine bişey gitsin diye bu halde bile yarım kilo vermişiz iyileştik sayılır ama hala emmek istemiyor memeyimi unuttu bu cocuk naptı delircem beslenmiyo hiçbi türlü bende hasta oldum artık zıplaya zıplaya emzirmeyemi çalışmadım yok olmuyor olmuyorr