kgerdan Kızlar merhabalar bebeğim 6 aylık sol gözünde kayma var 1 yaşa kadar normal diyorlar ama İzmit te iyi bir bebek göz doktoru varmı acaba?
Oykulina kgerdan bende kizimi goturmustum gecen gun orhan elibola kayma vrdi yalanci kaymaymis duzelmis ama cok memnun kaldim eger butcenin kisitli degilse ona goturun muayenesi biraz pahali cunku
Gamzenurturk_37 Bsrenfl 3 aylık kontrol yaptırdınız mi muayene Nasıl yapiliyo göze aparat takılıyo mu