Kızlar evim 1+1 ama çok küçük sayılmaz. 2. bebek geliyor ve ben kafayı yemek üzereyim beşiği dolabı nereye koyucam diye düşünmekten uyuyamıyorum. Eşimle de oturup konuştuk bi çıkar yol bulmaya çalıştık ama yok çok sıkışıcaz . Ben kağıthanede oturuyorum eşimin işi ailesi burda kiralar zaten uçmuş vaziyette asla kıpırdama gibi bi şansımız yok. Kendimi çok sıkışmış çok çıkmazda hissediyorum. 1 sene öncesine kadar kiralar böyle değildi birden fırladı. O zamanlar taşınırız diye düşünüyoduk. Benim gibi olup düzenini sağlayabilen var mı?