Gulenay1234 Kızlar bizim travel bebek arabamız var fakat çok ağır bi de ennüst katta oturuyorum asansörüm yok benim için çok sıkıntı kızım 6,5 aylık baston tipi arabayı ne zaman kullanabilirim en azından daha hafif?
bakma-bana4 Gulenay1234 vallla dediğiniz gibi benimde travel sistem Bebek arabam vardır ve eve taşıması zordu çok ağırdı gittim 150 TL ye baston aldım ve bebeğim o zaman 1 yasini yeni geçmişti
Taze1mom Arabayı satma imkanın varsa ve pahallıysa direk sat cybex ve Ya xioami al derim çok daha kullanışlılar