Benimde sezaryen doğum oldu. 61. Gündeyiz hala devam ediyo. İnternette bi doktorun yazısını gördüm 4 yada 6 haftada kanama bitmezse plesenta kalıntısı kalmış olabilir yada iyi huylu , kötü huylu tümör olabilir bunlarda ultrasonda görünüyo diyodu. Doktorumdan randevu alıp gitmeyi düşünüyorum.