benkullanici07 benim bebeğim de 8 ay bitiyor ve gündüz asla biberon almıyor sulukta verdim yine fark edince itiyo ağzına damlayanı bile çıkarıyor. Gündüz uykusu aç yatırıp uyku arasında verdim 20 cc anca içti emzigi usulca çekip biberonu veriyorum ağlıyo. Ama gece tam tersi agliyo gözleri kapalı başını sağa sola dönüştürüyor, mamayı verince dibine kadar iciiyor ve sabaha karşı yine mama istiyor. Kaç çeşit mama aldım hepsi çöp oldu eşim de öyle biberon alıp geliyo o olmadı bununla deneyelim çay kaşığıyla mama kaşığıyla bardakta neler denedik gündüz istemiyor. ne yapsam çare bulamadım stresten mide ilacı kullanıyorum.gunduz artk ne yedirecegimi şaşırdım