Benim yeğenim böyleydi artık annesi ağzını sıkıp zorla yemek yediriyordu kabızlık sorunu vardı. Şimdi 8 yaşında, geçen gün söylemesi ayıp biz Karadenizliyiz annem etli kara lahana sarması yapmıştı 1 tabaktan fazla yedi gözümün önünde 😅 şimdi de diyete sokmuş annesi çok kilo almış diye. Geçiyor hepsi inanın üzülmenizle kalırsınız çocuğa da stres. Benimki de yemiyor şunu ver şöyle yap falan diyorlar. Diyorum ki hiç bir çocuk açlıktan ölmez ki önünde var istese yer. Büyüyünce yiyecek sonuçta kendi damak zevki oluşacak. O yüzden siz de çok takılmayın sevdiği şeyleri verin yesin aç kalmasın yeter