Candanai382 cnm sanırım 2.ay aşısı sakın ellemeyın bu sekılde orası sıvılce gıbı olup kabuk baglayıp aşı izi olucak sakın sıkıp patlatmayın bunların hepsını iyileşme sırasında kendı yapıcak aşının tuttugunu belli edıyor normal yanı gecıcek butun bebeklerde olur öle