Toprak_2019 prensler_-_ avcunu yalasaydin keşke evet biraz komik ama öyle derler hep canın biseyi çok ister ve yiyemezsen avcunun yala biberin şişmesin derler😊😊
Minikannevemasal prensler_-_ benim de domatesli corek de başıma gelmişti canının çektiği şeyi yeyip güzelce emzirip ya da sağınca geçiyor bende öyle olmuştu